martes, 25 de diciembre de 2007

Picnic, Serrat del Monjos

Picnic, 140m, 6a (V+ oblig.), Serrat dels Monjos, Montserrat

Ahir, motivats pel post del Luichy i aprofitant que el temps ens va donar una mica de tregua, vam anar a fer aquesta via.

Material: bagues, 8 cintes, aliens verd, blau i groc i camalot nº 3.

L1: diedre xulíssim, tot i que malauradament la roca comença a estar una mica pulideta. Un llarg dur, per ser V!. Això sí, es pot assegurar bé.

L2: llarg molt facilet però molt molt divertit. Comença amb una mini travessa a la dreta i continua per una placa una mica tombada de foradots. Hi ha 3 spits en 30m, però tampoc no trobes a faltar cap altre.

L3: el pas de 6a, per sort està ben assegurat amb un spit, ja que no em va semblar fàcil. És una mena de diedret desplomat. Jo li vaig tirar recte i l'Atori en canvi per la cara esquerra, escalant en placa. Ni d'una manera ni de l'altre ens va semblar senzill. :-SS

L4: llarg de IV, només té un espit, però en aquest punt la via ja ha perdut tota la verticalitat i a més a més et pots autoassegurar bé. És una placa tombada.

En resum: bona roca, reus còmodes, força assegurada, contínua, totalment recomenable!!.

1 comentario:

Raquel dijo...

Felicitats per la via Lai!
A mi també se'm va creuar un xic el pas de 6a del paravolt... vaig entrar pel díedre com tu, i una vegada xapat el paravolt, em vaig haver de penjar i vaig acabar sortint per la placa com l'Atori.
Per cret, el post de la milènium no hi ha manera de veure'l... no sé si és cosa meva... ho seguiré intentant.
Una abraçada!